Paslaugų dizaino projektų valdymas

Tikslinė auditorija:

Produktų ir paslaugų (programų) vadovai, įmonių/organizacijų vidurinės grandies (padalinių) vadovai, darbuotojai (pagal vadovų ir personalo poreikį).

Nauda:

Vienas pagrindinis paslaugų verslo apribojimų XXI a. yra klientų įtraukimas. Dizainas, kaip meno forma arba kaip priemonė produktų ar paslaugų išskirtinumams kurti šiandien versle yra per siaurai suprantama. Dizaino vadyba apima vykstančius procesus, verslo sprendimus ir strategijas, kurios įgalina inovacijoms bei kuria efektyviai sukurtus produktus, paslaugas, komunikacijas, aplinką ir brendus, kurie padidina gyvenimo kokybę ir atneša organizacijai sėkmę. Paslaugų dizainas kaip tarpdisciplininė praktika derina įvairius dizaino, vadybos, marketingo ir tyrimų aspektus.

 

Dizaineriška mąstysena (angl. – design thinking) „disciplina, kuri naudoja dizainerio jautrumą ir metodus tam, kad suderintų žmonių poreikius su tuo, kas technologiškai įvykdoma ir tai ką perspektyvi verslo strategija gali paversti į vertes klientams ir rinkos galimybes (T. Brown)

Kursų turinys:

 Kursų metu apžvelgiamos šios temos:

  • Kas yra Design Thinking, paslaugų dizainas?
  • Dizaino vadybos žinių įsisavinimas įmonėje ir integracijos modelis;
  • Dizainerių mąstymo procesas ir įrankiai;
  • Įmonės inovacinių gebėjimų skatinimas.

Kursus sudaro:

Kursų metu teorinis medžiagos dėstymas yra derinamas su praktinėmis užduotimis. Kiekvienas klausytojas gauna atspausdintą kursų medžiagą bei asmenines konsultacijas projektų klausimais.

Trukmė:

Kursai trunka 1 dieną (8 ak. val.). Klientų pageidavimu, užsiėmimai gali būti skaidomi arba išplečiami.

Jūsų investicija:

583,52 Lt (169 Eur).

Turite klausimų?

Nežinote kurią sertifikaciją, mokymus

rinktis?

 

Leiskite Jums padėti