Verslo (veiklos) procesų modeliavimas iš kliento perspektyvos

Tikslinė auditorija:

Paslaugų įmonių/organizacijų vidurinės grandies (padalinių) vadovai, darbuotojai (pagal vadovų ir personalo poreikį).

Nauda:

Viskas organizacijose yra procesas (PROCESAI YRA ORGANIZACIJŲ DNR). Mūsų veikla yra procesas, kurios tikslas perduoti gerovę ir paslaugas klientams. Procesai yra nauja turto rūšis. Faktiškai procesai transformuoja organizacijas.

 

Faktiškai bet kokia organizacija ir procesas gali būti patobulintas nepriklausomai nuo ūkio sektoriaus. Sėkmės raktas yra priežasčių-nesėkmių analizė; jei negalima pakeisti, galima patobulinti.

 

Kadangi, klientas yra verslo priežastis, todėl visad aktualu iš naujo sumodeliuoti  procesus. Kursuose kalbama apie klientų kaip Jūsų organizacijos resursų šaltinio svarbą. Taip pat apžvelgiama  Outside-in strategija, padedanti suprasti jūsų verslo klientų patirtis. Ar turite įmonėje, atsakingą asmenį už klientų patirties proceso valdymą ir tobulinimą? Apie visa tai ir dar daugiau bus kalbama kursų metu.

 

Kursų turinys:

 Kursų metu apžvelgiamos šios temos:

  • CRM (angl. Customer Relationship Management) ir CEM (angl. Customer Experience Management);
  • Verslo procesų OUTSIDE IN strategija;
  • Klientų patirties valdymas;
  • Veiklos procesų modeliavimas iš kliento analizė („As Is“ situacija);
  • Veiklos procesų pertvarka iš kliento perspektyvos („To Be“ planas);
  • Procesinio valdymo inovacijos;
  • Verslo modeliavimas pagal design thinking.

Kursus sudaro:

Kursų metu teorinis medžiagos dėstymas yra derinamas su praktinėmis užduotimis. Kiekvienas klausytojas gauna atspausdintą kursų medžiagą bei asmenines konsultacijas.

Trukmė:

Kursai trunka 2 dienas (16 ak. val.). Klientų pageidavimu, užsiėmimai gali būti skaidomi.

Jūsų investicija:

219 Eur

Turite klausimų?

Nežinote kurią sertifikaciją, mokymus

rinktis?

 

Leiskite Jums padėti